31 stycznia 2016

By błyszczeć jak prawdziwa gwiazda potrzeba tak niewiele


Spray nabłyszczający, o którym dziś Wam opowiem, to bardzo cenny kosmetyk ze względu na swoje właściwości sprawiające, że włosy są pełne blasku i promienieją swoim urokiem. Znalazłam go na stronie e-fryzjerni za niecałe 15 złotych, co bardzo mnie zaciekawiło. Lubię tanie produkty, które często okazują się bardzo skuteczne i dobre w swoim zastosowaniu. 

Spray zamknięty jest w niewielkiej, smukłej buteleczce, która bez problemu zmieści się w damskiej torebce. Zajmuję naprawdę niewiele miejsca, a co ważne jest to opakowanie, z którego kosmetyk wydobywa się za pomocą spray'u. 

 

Sam kosmetyk ma przezroczystą barwę, nie wypływa na kolor włosów, ani też jak by się mogło spodziewać nie skleja kosmków włosów - co przy jego zastosowaniu jest naprawdę ważne. Unikamy w ten sposób przykrego uczucia i przede wszystkim niekorzystnego wyglądu naszej fryzury. 
Jest to spray, który sprawia, że włosy są pełne blasku oraz promienieją niczym w promieniach prawdziwego słońca.


Wydaje mi się, że taki efekt będzie najbardziej pożądany właśnie w chłodniejszych porach roku, gdzie tego naturalnego "nabłyszczacza" właśnie brakuje. Spray świetnie się sprawdzi przed imprezą, przed randką - po prostu zawsze, kiedy chcemy poczuć się jak prawdziwe gwiazdy i zwrócić uwagę swoich włosów.

Sam efekt bardzo mi się spodobał, a kosmetyk sprawdził się w moich włosach, choć używałam go sporadycznie. W kosmetyku świetne jest to, że możemy użyć go w każdej chwili, kiedy go potrzebujemy. Nie potrzebuje on jakiś specjalnych warunków, ani też przyrządów. Jest to kosmetyk, który ma świetnie działanie, a do tego jest tak lekki, że praktycznie nie odczujemy go na włosach. 



Jak już wcześniej Wam wspomniałam koszt takiej buteleczki spray'u nabłyszczającego, to kwota nawet nie przekraczająca 15 złotych. Co za tym idzie byłam bardzo zadowolona, że za tak niewiele mogę mieć bardzo ciekawy kosmetyk, który sprawi, że moje włosy będą bardziej olśniewające niż przed użyciem produktu. 


Spray nabłyszczający, przydał mi się szczególnie podczas wielu okazji: święta, Sylwester, karnawał. Kiedy nie miałam zbyt wiele czasu na poprawianie swojej fryzury i potrzebowałam naprawdę sprawdzonego kosmetyku, który pomógłby mi zachować moje włosy w odpowiednim stopniu przyzwoitego wyglądu. Byłam bardzo zadowolona z efektów spray'u na moich włosach oraz planuję wykorzystać też go na sylwestra, aby olśniewać swoją fryzurą. Jeśli Wy też chcecie, aby Wasze włosy olśniewały i zachwycały zupełnie tak jakbyśmy wyszły od fryzjera, to najprościej będzie jeśli same zajrzycie na stronę e-fryzjerni i skusicie się na zakup kosmetyku poprawiającego jakość każdej fryzury.  




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka