10 stycznia 2016

Bo piękno tkwi w szczegółach

       
  Kobieca torebka, to wbrew pozorom najbardziej tajemniczy dodatek kobiecej stylizacji. To w niej zawsze zmieści się portfel, opakowanie chusteczek, telefon, klucze i mini kosmetyczka, to na jej barkach spoczywa obowiązek przechowywania wszystkiego, czego kobieta potrzebuje w wielu sytuacjach. Wiem coś o tym...
w końcu sama jestem kobietą. Wiem, że w torebce nigdy nie zabraknie miejsca na najpotrzebniejsze mi rzeczy, a są takie sytuacje wymagające tego, że nawet sweterek wsunie się niepostrzeżenie do mojej torebki i równie - nie zdradzając miejsca swojego przebywania, opuści damską torebkę. Są też takie momenty, które obserwować możemy podczas świąt i uroczystości, że pod żadnym pozorem nie można zapomnieć o tym, aby torebka - ten tajemniczy dodatek, uzupełniał się w każdym calu ze stworzoną przez nas stylizacją. 



         Mała czarna, to idealna propozycja dla osób ceniących sobie elegancje, wdzięk, a przede wszystkim praktyczność. Zgrabna, niewielkich rozmiarów torebka idealnie dopasuje się do wielu stylizacji, a przez to, że jest w czarnym kolorze wraz ze złotymi dodatkami jest jeszcze bardziej uniwersalna niż inne torebki. Można ją nosić zarówno na co dzień jak i od święta, dodatkowo też same możemy regulować długość jej paska oraz jednym, bardzo prostym sposobem zmienić torebkę na ramię w gustowną kopertówkę chowając pasek w środek torebki.




         Całość torebki, prócz rzecz jasna pozłacanych elementów wykonana została z eko-skóry, dzięki temu jej materiał jest też bardzo miły w dotyku i z pewnością jest to bardzo jakościowe tworzywo, które sprawi, że torebka będzie nam służyć na długie lata. Jak zauważycie za torebkę wizytową wraz z przysługującym mi rabatem zapłaciłam ledwo przeszło 30 złotych wraz z wysyłką. Szkoda, że nie ma już jej w sprzedaży, ale wśród dostępnych na stronie toreb znaleźć możemy też równie piękne torebki wizytowe, również w uniwersalnych odcieniach i przede wszystkim w przystępnych cenach. Dodatkowo pamiętajcie, że po prawej stronie, na naszym blogowym pasku jest dla Was rabat na każde zakupy w sklepie Brytyjka.pl. Z którego możecie do woli korzystać i cieszyć się udanymi zakupami!  





         Jak pewnie się domyślacie torebkę dostałam jako jeden z prezentów pod choinkę, o którym wiedziałam już wcześniej. Ba! Sama go sobie wybrałam, bo od samego początku bardzo zauroczyła mnie ta niepozorna, pasująca do wszystkiego torebka. Mimo tego, że używam ją od niedawna, to torebkę ubrałam już w drugi dzień świąt do białej bluzeczki i mojego ulubionego sweterka na rodzinne spotkanie. Sprawdziła się idealnie - nie dosyć, że prezentowała się uroczo, to do tego pomieściła wszystko czego akurat potrzebowałam. Tak modny i praktyczny dodatek, to naprawdę wielki skarb, który każda kobieta powinna odkryć. Bo jak widać... piękno tkwi w szczegółach, a taki modny i praktyczny szczegół warto mieć w swojej szafie. 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka